BRA AVSLUT PÅ SOMMARLOVET

Igår lagade jag, Linnea och Alice mat mest hela dagen och fixade oss. Efter det kom det sköna brudar hit hem till mig för en kräftskiva! Vi åt god mat, kräftor (ja vi lyckades med matlagningen 8) och frukt till efterrätt. Sedan rätt sent började vi gå mot mer festligheter bara 5 minuter ifrån mig. Där hade vi en rolig kväll med dans, pingis och skratt haha!
 
Ikväll ska jag träffa min älskling för en myskväll, som jag längtat efter en riktig filmkväll. Det var längesen ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahah min blick när Monika håller i sin kräfta....
Glömde föresten tacka så mycket för igår! Jag ville bara säga att jag blev jätteglad när ni bjöd med mig och jag hade jättetrevligt och maten var hur god som helst!! :)

Svar: Haha! Vad kul att du tyckte det! Det var jättetrevligt att ha med dig, det får vi göra om:)
maddeastrom.blogg.se

2013-08-18 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback