MÅSTE GÖRA NÅT MED MITT HÅR NUU

Mitt hår mår verkligen inte alls bra nu, Det kanske ser så ut men det har blivit så jäkla tunt, växter inte och är slitet. Utväxen är på g och jag vet inte om håret skulle klara av att bleka utväxten/slinga håret.
Jag förstår egentligen inte hur det blivit så här nu, så snabbt då jag alltid färgar hos frisören också. Kan vara all sol, salt och klorvatten som hjälpt till. Men jag har faktiskt inte plattat/lockat håret nästan alls under sommaren mest till fest osv!
Duschar heller inte håret varje dag som jag gjorde ett tag och använder inpackning minst 2 ggr/vecka. :(( 
 
Men nuu börjar höstterminen- en ny tid haha så en förändring är på sin plats.
Trivs egentligen bäst i ljus hår men tror att håret skulle må bra av att bli lite mörkare och vila från blekning samt att plattas/lockas.
Så tänkte boka in nån tid snart och färga det likt bilderna nedan. Vill inte bli för mörk då det inte känns som jag så nåt sånt här mellanting får det bli! Sen köpa nån bra produkt för att ta fram mina naturliga lockar. Har allt lite självfall som går att kramas fram haha!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback