SÖNDAG

Dagen efter konserten så gick vi upp tidigt för att packa ihop osv. Sedan tog vi oss upp på berget till det närliggande hotellet för en jättegod frukostbuffé! Vi satt sedan i en park nånstans mitt i Sundsvall för att äta piggelin och melon och spela lite kort innan hemfärden.
 
Idag har jag och Isak varit på Noliamässan. Köpte två hårprodukter, kokosvatten som var jättebilligt, vi åt munkar och jag köpte en liten ängel till min mamma som samlar på änglar! Det har varit jättevarmt ute idag så jag somnade i solstolen då jag kom hem och är helt dödstrött nu... Ikväll hade jag planerat att träna lite eller gå en långpromenad.
Men jag tror jag skippar det och tar mig en riktigt skön och mysig kväll ensam i sängen men lite gott och serier! Har inte riktigt fått sova ut på väldigt länge utan sovit rätt lite med tidiga mornar. Idag var jag hos tandläkaren väldigt tidigt till exempel. Sååå ikväll ska jag gå och lägga mig i tid och ta en riktigt lång sovmorgon. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback