EN REGNIG DAG

Hej! Nu verkar det som att det fina vädret är slut... Tråkigt! Men samtidigt lite skönt, nu har man tid över till vila, träning, serietittande och bakning!Hoppas det bara inte är långvarigt.
Idag sov jag ut utan alarm för första gången på länge.
Dagen har spenderats med att se Grey's anatomy (så sjukt bra!), simsspelande, Ica maxi med papi, bakning av en cheesecake som ni får recept på imorgon och ett tränings pass!
Jag körde intervaller och sen triceps&rygg styrka! Isak har lärt mig bra styrkepass så det känns skönt att veta vad man håller på med när man är på gymmet hahah! 


Nu ska jag fortsätta se på grey's sedan sova för imorgon har jag en tidig tandläkartid igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback