HÄRLIG HELG

I fredags kom Alice förbi och vi satt och snackade och åt massa gott! På lördagmorgon gjorde jag en asgod frukost med omelett! Sedan tog jag mig en tur till stan för att byta storlek på den virkade klänningen som jag la upp tidigare och hittade även ett par jättefina skor!! Dock är dom liiite dyra men kanske man ska unna sig för en gångs skull när ändå jobblönen kommer snart också, eller hur?
 
Igår var jag med Isak och vi gick en skön kvällsprommis och köpte take away latte+kladdkaka och åt i parken med lite jordgubbar och körsbär som vi tog med oss. Älskar såna härliga sommarkvällar ♥
Idag gjorde jag en frukost på sängen till Isak med goda pannkakor och sedan har vivarit på bölesholmarna och solat och jag tog även mitt första dopp för iår!! Lite sent haha jag vet. Men jag gillar verkligen inte att bada här i Sverige, det är ju alltid svinkallt?:( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback