SOL&BAD

Igår var jag och Isak på umelagun haha, det var skönt att bada i bassänger då det nästan är omöjligt att bada i havet/sjö är så kallt haha! Igårkväll var vi rätt många på kyrkudden för en liten utefest typ. Det var kul faktiskt! 
Idag ställde jag och Isak klockan tidigt och var på Bettnes vid 11-12. Efter ett tag kom också Monika och Simon dit. Vi käkade lunch, frukt, solade och spelade kort! Nu efter fem timmars solande behöver jag en kalldusch haha.
Ikväll ska jag gå en lång powerwalk, möta upp Isak i stan en kortis och sedan spendera kvällen med Grey's Anatomy, mysmys
 
 Förresten så fick jag hem bikinin jag beställde, den satt bra! Har på mig den på bilden här nedan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback