SOMMARFAVORITER

 
 
1/Toni&Guy Sea Salt Texturizing Spray är en saltvattensspray som man sprayar i håret antingen blött eller torrt för att få en snygg beachfrisyr, lite vågiga strandlockar och ett mer strävare hår/
2/Moroccanoil eller någon annan hårolja min moroccanoil är tyvärr slut men den gillar jag enormt! Den vårdar och gör håret glansigt och mjukt!/
3/ Redken color extend sun sparkling shield är en slags oljig spray som skyddar håret mot solen och mot klor och ger glans! Perfekt när man är utomlands där solen är stark./
4/Escada Rockin' Rio- en favorit sommarparfym som luktar exotiskt, typ exotiska frukter!/
5/Escada Cherry In The Air, en annan favvis från Escada som jag fick då jag fyllde år. Luktar körsbär helt enkelt somrig och fräscht!/
6/Alyssa Ashley Cocovanilla är en annan sommarparfym jag gillar jättemycket. Den är jättebillig och innehåller ingen alkohol vilket gör att man kan ha den i solen också! Den luktar verkligen supergott, kokos och vanilj. Som en strand vid medelhavet! (liknar doften från hawaiian tropic solprodukterna)/
 
 
/7 Hawaiian Tropic Silk Hydration After Sun är en härlig aftersun som man ska smörja in sig med efter solning för att återfukta, undvika bränning (eller svalka huden om den är lite bränd), lugna och svalka ner huden då den innehåller Aloe Vera. Denna luktar kokos och papaya!/
/8 Hawaiian Tropic Silk Hydration SPF 30 En solskyddsfaktor lotion med 30 Spf, mjukgör huden och luktar jättegott kokos och tropiskt/
/9 Hawaiian Tropic Dry Oil SPF 15 En solskyddfaktor med 15 spf i oljform. Gillar dessa finns från typ 0-15. Känns som man blir brunare med oljan på nåt sätt tycker jag, och dessa luktar också kokos/
/10 Hawaiian Tropic Lip Gloss Mango Papaya SPF 25 Är ett läppglans med 25 i solskyddsfaktor, jag brukar lätt kunna bränna läpparna så det blir sår osv:( Denna är jättebra och luktar och smakar jättegott! 
11/ Maxfaktor CC Cream Jättetöntigt med det här nya CC cream istället för BBcream?? Skillnaden är tydligen att den täcker lite mer än en BB cream. Jag gillar iallafall denna då det är som en blandning mellan en foundation och en ansiktskräm, har lite solskyddsfakor på 10 så den är perfekt under sommaren då man inte vill ha så mycket smink i ansiktet men ändå känner att man kanske vill täcka något!/
12/ Mavala 302 Jaipur Jag älskar orange nagellack under sommaren, känns som exotiskt på nåt sätt haha! Men starka färger överlag är jättefräscht till brun hy tycker jag! Rosa, turkost, orange till exempel!/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback