SPONTAN-TRIPP MED LINNEA

Idag for jag till Bettnes med Linnea vi 11 någon gång. Det var jättefint väder! Men senare började det komma in soldis som senare blev moln, hela himlen täcktes och det blev mulet... Vi for hem och gick istället ner till böles, där däremot var det toppenväder inte ett moln och jättevarmt, så vi badade faktiskt! 
 
Ikväll efter maten tog vi tåget till hörnefors sådär lite spontant. Det blev dock lite försenat men då gick vi och köpte en stor godispåse och minimunkar. Vi gick på h&h för att shoppa lite. De hade öppet ända till kl 00.00 och fullt med rea! Både jag och Linnea kom hem med 2 plagg var, jag kan visa imorgon!
Vid elva var jag hemma och har bara slappat. Imorgon ser det ut att bli regn så då ska jag passa på att se på serier och träna, kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback