10 SAKER OM MIG

  • Jag älskar att laga mat och baka hehe 
  • Älskar också att sjunga. Sjöng förut i kör och gjort i alla år men slutade i nian, är dock väldigt blyg för att sjunga framför folk ensam vilket är konstigt då jag inte alls är blyg i övrigt! 
  • Jag är så lycklig just nu. Allt känns så där perfekt och jag mår bra både med mig själv och de runt omkring mig
  • Jag är typ noob på melodifestivalen och eurovision song contest. Det är så kul att titta på och jag missar aldrig ett program något år... Är typ en tradition i vår familj att alltid se på det!
  • Det bästa som finns är att resa och upptäcka massa nya platser och städer! 
  • Det skönaste enligt mig är en ren nybäddad hotellsäng med vita lakan! 
  • Äntligen hittat en hårfärg jag verkligen trivs i. Skulle aldrig kunna färga håret brunt eller rödbrunt eller något igen.
  • Jag har en löstand hahah!
  • Håkan Hellström är min favvis. Han har bäst citat och så himla fina låttexter. Ska se honom i sommar en eller två gånger!
  • Både jag och Håkan fyller år 2 april coolt jaooo, såg honom på vår födelsedag också 2011 8)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback