EN LITEN FIKA

Fick sluta klockan 14 idag då alla andra slutade 15.40 pga. inställd spanska. Dock så satt jag och Linnea i skolan till 18 igår för att göra bort vår uppgift som vi har istället för lektionerna. Jag åkte till gymmet för att träna lite, var helt slut då jag kom hem och somnade nästan i badkaret haha...
Ikväll var jag på Station för att fika med min syster Maria! Det var väldigt mysigt, längesen vi hade en pratstund. 
 
Helgen ser ut att bjuda på en festkväll, myskväll som barnvakt med Isak och möjligtvis lite träning! Det låter bra i mina öron!
Har blivit så dålig på att blogga, lovar er iallafall minst två delar till av bilder från Spanien som blivit riktigt uppskjutet. Bilder på det jag köpte i Spanien, recept och möjligtvis annan shopping!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback